Music, Movies, Games, Bancuri/Stuff, METIN2.RO, Zvonuri,

Wednesday, September 12, 2012

Vali o iubeste pe Carla !




Este un lucru cert si atestat de o varietate de cercetatori stiintifici de la diferite institutii certificate !





                                              Seninul unei nopti cu vant



      De-acum am un rost, in sfarsit am un scop !


     Un inger mi-e alaturi, cu raiul in brate cu aripi pufoase si-un zambet divin !
     Cu ochi ca padurea  ce-alina setea si ura, nevoia si orice speranta o readuce la viata,
     C-o simpla clipire ea poate sa-nvie un vis muribund !

     Un inger, cu chip de fata, a venit sa ma vada, azi noapte de-afara cu vant si cu ploaie,
     Si c-o voce dulceaga a-nceput sa imi cante, un cantec deliric, fara cuvinte,
     Ce-un suflet eleva si ii imprima, tot ce e bun.

     Un inger din noapte, cu ganduri prin soapte, cu valuri de aer si aure sapte...
     E-aici langa mine, sunt al ei si o stie, e-a mea inc-o mie de ani pamantesti,
     Si-o mie de abisuri n-ar putea niciodata sa ne desparta,
     Nici sa ma impiedice sa-i spun...
     TE IUBESC !

1 comment: