Music, Movies, Games, Bancuri/Stuff, METIN2.RO, Zvonuri,

Wednesday, January 11, 2017

Luigi Metin2.ro - Intrebari pentru Q&A ce va avea loc sambata, 14.01.2017

In sectiunea comentarii va rog sa postati intrebarile voastre iar eu va voi raspunde LIVE.
Data: 14.01.2017. 
Ora: 19:00 (ora Romaniei).

Exemplu de intrebari:

Ce te-a determinat sa te reapuci de Metin2.ro? 
In ce tara locuiesti? 
Care este jocul tau preferat? 

Pentru orice fel de intrebare (in limita bunului simt) va voi raspunde! 
Va multumesc frumos!
Luigi Metin2.ro

32 comments:

  1. Salut Vălucu , țin minte și acum când ai dat recordul și jucam și eu pe Phoenix, pe atunci era Pegasus . Mereu mă băgam peste tine la BO, sunt un hater !!! Frate, apreciez foarte mult ceea ce faci, ești cel mai tare iar întrebarea mea pentru tine este ... Ce sau poate cine te-a motivat și te-a "forțat" să joci, să continui să joci și să nu lași contul în paragină ? Mersi de răspuns, sper să ai o evoluție frumoasă și cât se poate de pronunțată și chiar mi-ar plăcea să mai văd un MixTape de modă veche cu un PVP bun de la un om bun . Salut .

    ReplyDelete
  2. Ce program folosesti pentru a-ti pune contul asa ?xD

    ReplyDelete
  3. Ce spui de Outlast 2 pe viitor? :D

    ReplyDelete
  4. -Ce gen(uri) de muzica asculti?
    -Pe viitor faci pvp-uri cu Luigi?
    -Daca ai putea sa ai o super-putere, care/cum ar fi?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Salut Vali, care este topul tau de playeri de pe metin2 ro (clasa mijlocie) ?

    ReplyDelete
  7. - Ai jucat vreodata la lv mare 75+ ?
    - Pe ce server ai jucat prima data metin2ro ?
    - Ce caracter ai ales prima data ?
    - Cati ani ai?
    - Unde lucrezi? (spune cam cum e prin germania)

    ReplyDelete
  8. Salut Luigi am 15 ani, cand ai dat recordul eu nu stiam de metin ... ma jucam jocuri de copii :) m-am apucat in martie 2013 si tot un auzisem de tine, acum cateva zile am auzit de tine si mi-am adus aminte ce frumos era metinul , si am inceput sa ma uit la tine esti cel mai tare frate sper sa te ti de youtube :D
    Am si o intrebare : Cand ai dat recordul ai donat ? :D

    ReplyDelete
  9. Traiesti in romania? daca nu unde? de cat timp

    ReplyDelete
  10. In timpul acesta in care nu ai mai jucat Metin2 RO ce joc te-ai jucat?

    ReplyDelete
  11. salut valy
    Cum ti se pare metinul dupa ce sau adaugat alchimia esarfa si tot ce e nou?
    Ce te incurca cel mai tare la joc din noile upgradinguri?
    era mai frumos Metinul in ani 2000 2006 ( sau cand teai apucat tu, ma refer la prima reactie )?
    MULTUMESC

    ReplyDelete
  12. Care crezi ca sunt cele 3 cuvinte care te definesc cel mai bine ?

    ReplyDelete
  13. Te-ai gandit sa te lasi de metin si sa te apuci de alt joc mmorpg gen Blade and Soul , Tera sau ceva de genul asta?

    ReplyDelete
  14. Salut Luigi intrebarea mea este: Cat timp ti-ai lasat barba sa creasca ca sa ti-o poti impleti?? [Eu am barba de 12 cm xD]

    ReplyDelete
  15. Ce mai sti de Donat , Callypso , Abshinte ?

    ReplyDelete
  16. Salut , frate esti super tare si de respect pentru ceea ce faci , am si eu o intrebare , cum de te-ai reapucat de youtube?

    ReplyDelete
  17. Ce s-a intamplat cu contul cel vechi Luigi? Si daca este tot ala, ce ai facut cu itemele? Le mai ai? Un salut Andrei Sturzu, bafta la joc. Te urmaresc pe yt de vreo cati-va ani si am fost fericit sa vad ca te-ai apucat iarasi de metin, buona fortuna Luigi.

    ReplyDelete
  18. Ce te-a determinat să te apuci de yt?
    Faci o munca bună !!

    ReplyDelete
  19. Daca nu suntem pe live nu primim premiu?
    Si te felicit pentru numarul de fani! bafta in continuare

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ce ti-ai pus numele Luigi , e cumva de la Super Mario?

      Delete
  21. Salut! Sunt destul de nou pe canalul tau. Ce te-a facut sa ramai lvl 55 de atata timp?

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Ce parere ai despre SATRA B.E.N.Z ?
    Cum ai reactiona daca peste noapte vei avea 100k abonati :D ?

    ReplyDelete
  24. Ce parere ai despre noii playerii pvp lv 61?
    Care este cel mai bun jucator?

    ReplyDelete
  25. De unde ti-a venit ideea numelui Luigi ? De la personajul din Mario, sau a fost ceva random ?

    ReplyDelete